fall in love??

Assalamualaikum :)

                                                                    UNTUK KAMU:)
hehe.actually lagu ni as intr0 for my new post..
ade kne mngene ke lagu ni dgn post saya??
mesti la ade kan..
title pn 'fall in love'..
for sure la ade kaitannye..
pernah ke saya jatuh cinta??
tipu la kalau saya kate,, xperna..
saya perna jatuh cinta..
pada sese0rang yg berhati mulia..
sese0rang yg mencintai Allah lebih daripada nikmat dunia..
n sampai skrg,, saya masih jatuh cinta pada dy..
after 3 years,,
i guess my feeling t0wards him will t0tally change.. f0r others..
but,, i am definitely wrong..
he inspired me a lot..
n klu k0rg nk twu,, 
snyuman dy sgt menawan..
hahahahahah:p
xperlu la saya p0st skali pict dy..
nnty korg trgode.hehehe:p
saya mncintai dy krn Allah.
sbb saya yakin dy b0le mmbimbing saya,
mnjadi muslimah yang lebih baik
.insyaALLAH:)
n lagu ni..khas UNTUK KAMU..:)
enj0y it:)



No comments:

Post a Comment