ibu,ayah..my everything:)

Assalamualaikum:)
sory,,sbb saya dah lame x update awk..
haha :p bizi la cyg..
cewahhhhhh..ckp ngn bl0g pn cm ckp ngn sweetheart aje kn..
well,, that means,,
i am really happy with my life:)
Alhamdulillah..
i don't have what i want.
but i have what i really need..
saya bersyukur sgt2 sbb Allah still kurniakan ibu ngn ayh yg sgt understanding utk saya.
tu la anugrah yg paling brhrga dlm hidup saya..
try t0 imagine..
life without ur bl0ved parents..
just a word to describe urself at that m0ment..
PATHETIC!!
sometimes tu,, kte jdy mcm si TANGGANG..
lgsung x pkir btpe susahnye ibu mlahirkan..
dan btpe penat ayah mncari nafkah,,
just t0 make sure kte jdy manusia yg brgune..
x dgelar 'sampah masyarakat'!!
tapi kte sbg anak tetap dgn eg0..
x perna cube utk mmahami perasaan ayh dn ibu yg byk sgt brk0rban...
ade pulak tu...
ble disuro tutup aurat,, seolah-olah disuro bwt maksiat..
liatnye...Nauzubillah hi min zalik..
klu pn, kte x berpurdah, berjubah dan brtudung labuh,,
cukuplah sekadar brubah mnjadi lbih baik..
Allah Maha Mengetahui..
saya yakin dan sgt2 pasti Allah akn sntiase prmudahkan usaha kte,,
mnjdy muslimah yg lbih baik..insyaALLAH..
saya akui,, saya pn bukan anak yg baik,,
degil, hard-headed sgt2..hahah:p itu la saya..
tapi,, saya xkn biarkan ibu dan ayah menangis kesal krn saya..
sbb air mata ibu dan ayah ibarat permata..
yg saya nntikan demi kejayaan saya..
to my bloved parents,
million thanks to both of u for loving me..
n i loveeeeeeeeeeeeeeeeee u soooooooooo..much..
don't worry, ira xkn biarkan ibu ngn ayh jadi tukang cuci or what so ever..
thats my promise. InsyaAllah:)
hahah.. i am proud of my parents..
here,,i got some pict of my bl0ved parents:)
enjoy it!!

ayh,ibu wif adekk:)

ayh wif adik time rayeeeeeee:)

ni her0 family saye...:)

                                                           n this is my super mummy :))

No comments:

Post a Comment